det här hände....

jag fick tillbaka min gammla blogg!  det här hände.... lite mer detaljerat
det var en tjej som gjorde en header till mig..  hon sa att kraven var att jag skulle länka henne i ett inlägg viket jag gjorde!  några dagar senare säger hon att jag ska länka henne i länkarna, jag sa nej för jag länkar bara mina kompisar där, så jag hon fick typ psykutbrott?   sökhjälp!     hon sa att hon skulle anmäla min blogg, och ja det gjorde hon men jag ringde in till blogg.se och sa att jag ville ha tillbaka min blogg och jag få ALLTID som jag vill!
men jag tog bort headern och ska göra en ny, FINARE!   (dock inet den jag har just nu men nästan en sån)
men enligt den tjejen som är ÄLDRE än mig som BORDE va mognare,  så säger hon att det är ''krig''  men visst vill hon ha krig så varsegod jag får som jag vill, jag vinner om jag vill!   men är inte säker på om jag ens orkar lägga ner min tid på henne?  omogen, ful och äcklig? är det värt de?   DET MÄRKS!


men kom ihåg




men det här få va min backup blogg,  men ni får tag på min andra blogg på




www.erikssssons.blogg.se! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0